پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نوری:داوران تحت تاثیر برخی بازیکنان سوت می‌زنند| اردوی تیم ملی جوانان ۴ اردیبهشت برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۶۲۴۸۸
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
نوری:داوران تحت تاثیر برخی بازیکنان سوت می‌زنند| اردوی تیم ملی جوانان ۴ اردیبهشت برگزار می‌شود
تیم بسکتبال کوچین با شکست ۲ بر صفر مقابل مهرام از رقابت‌های لیگ برتر کنار رفت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، رضا نوری سرمربی کوچین آمل پس از شکست مقابل مهرام و حذف از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: تیم مهرام بسیار خوب بود، از کادر و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. ما در کوارتر سوم خیلی بد بودیم و در همان کوارتر هم کارمان تمام شد. آمار می‌گوید در ۳ بازی اختلاف‌های زیاد را جبران کردیم، اما در این بازی نتوانستیم به هر حال مهرام تیم قدرتمندی است.
او در ادامه گفت: من در کل از بازیکنانم راضی هستم به هر حال زیر ۱۹ سال بودند. این باخت‌ها خاصیت جوانی است و باید تجربه کسب کنند.
نوری درباره نحوه قضاوت این دیدار هم گفت: من عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم، اما در بازی دوم خیلی اشتباه کردند. بعد از این همه مدت و سابقه داوری متاسفم که تحت تاثیر بازیکنان تیم حریف قرار می‌گیرند و سوت برعکس می‌زنند.
سرمربی تیم ملی جوانان درباره برگزاری اردو‌های این تیم نیز گفت: ما منتظریم مسابقات لیگ تمام شود و فکر کنم ۴ اردیبهشت در تهران اردوی تیم ملی جوانان را برگزار کنیم. اگر موافقت شورای برون مرزی را بگیریم در چند تورنمنت خارجی هم شرکت خواهیم کرد تا انشاالله با آمادگی کامل راهی رقابت‌های جهانی شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->